dimecres, 30 de novembre del 2011

Seminari TIC: Edició i publicació d'àudio i vídeo - 14 de desembre

Segur que heu utilitzat el vídeo moltes vegades com a eina d'informació. Però és també un mitjà que permet anar més enllà si l’incorporeu a l'aula habitualment. El seminari Edició i publicació d’àudio i vídeo, que la FECC organitza el proper 14 de desembre, pretén donar-vos les eines necessàries per tal que pugueu prendre part activa en la realització de vídeos tot creant, editant i publicant les vostres produccions amb l’ajut dels alumnes.

El seminari, que s’adreça al professorat de tots els nivells educatius interessat a utilitzar el vídeo no només com a espectador, sinó també com a realitzador, presenta els següents objectius:

• Proposar l'ús del vídeo per afavorir l'ensenyament, aprenentatge i les competències curriculars.
• Descobrir el procés de producció audiovisual i els elements que hi intervenen: captura, edició i publicació.
• Conèixer les normes elementals que cal tenir en compte en el procés de gravació.
• Conèixer les normes elementals que cal tenir en compte en el procés de l'edició.
• Aprendre el funcionament del programa Windows Movie Maker.
• Conèixer el funcionament bàsic del programa Audacity: editar una pista de so, posar un fons d'àudio a una pista de veu.
• Conèixer les diferents possibilitats de formats.
• Conèixer els principals publicadors a la xarxa.
Publicar les pròpies produccions.
• Incrustar vídeos en un bloc o pàgina WEB.

Per a més informació, adreceu-vos a www.escolacristiana.org> Accions formatives.