dimarts, 22 de novembre del 2011

Llibre imprescindible: 'Projectes educatius en xarxa'

El departament d’Ensenyament ha publicat el llibre Projectes educatius en xarxa, del qual és coautor el professor de l’escola Sant Andreu de Badalona, Josep Torrents. El volum s’adreça als docents dels diferents nivells escolars i de totes les disciplines, així com a d’altres protagonistes del món educatiu, que desitgin introduir-se o aprofundir en els projectes telemàtics com a eina de treball a l’aula.

El llibre aporta un riquíssim ventall d’ingredients que enriqueixen la tasca del professorat, augmenten la motivació de l’alumnat i donen la possibilitat d’entrar en contacte directe amb nois i noies d’altres indrets. També permet treballar en grup tant dins de l’aula com de forma virtual amb companys i companyes d’altres llocs, realitzar projectes, crear coneixement en comú i conèixer realitats lingüístiques, culturals i socials molt diferents o allunyades. Podeu llegir el llibre aquí.