dilluns, 21 de febrer del 2011

Webquest, una metodologia de treball educatiu - 7 d'abril de 2011

La Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC) organitza el proper 7 d'abril, al Seminari Conciliar de Barcelona (c. Diputació, 231), el seminari Webquest, una metodologia de treball educatiu. Es tracta d'una proposta didàctica de recerca guiada que utilitza recursos d'Internet i que esdevé clau atesos els reptes que l'escola té plantejats amb la introducció de les TIC i el nou currículum competencial. Gràcies a aquest seminari, serà posible intercanviar una àmplia mostra d'experències exitoses i material per compartir.

Els formadors del seminari seran Sebastià Capella Priu, mestre de l’escola MAS CASANOVAS, coordinador d’informàtica i tutor de sisè de primària. També és formador del Departament d’Ensenyament, membre de l’equip TIC+C de l’ICE de la
Universitat Autònoma de Barcelona i president de la Comunitat Catalana de WebQuest.
L'altra formadora és Carme Barba Corominas, mestra formadora del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, membre de l’equip TIC+C de l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona i vicepresidenta de la
Comunitat Catalana de WebQuest.

Programa - Inscripció