dilluns, 31 de gener del 2011

9s Jornades de telemàtica educativa i fira TIC (ponències)

Dimecres i dijous passat, la Fundació Escola Cristiana de Catalunya va celebrar les 9s Jornades de Telemàtica Educativa amb una espectacular FIRA TIC, la qual comptava amb 36 expositors.

Més enllà de la reflexió i el coneixement generat, els participants van tornar carregats d’adreces web on trobar infinitat de recursos, tant d’aplicacions com de continguts, molts d’ells gratuïts, per utilitzar a l’aula. El que en aquests moments hi ha disponible és veritablement inabastable (ARC, Alexandria, Agrega, Educared, Microsoft Live@edu i d’altres aplicacions gratuïtes per a l’ensenyament...). Hi ha diverses iniciatives per organitzar i facilitar l’ús d’aquests recursos.

Accedir a les presentacions i enregistraments de les Jornades
- A través de la nostra pàgina web, www.escolacristiana.org > a l’apartat Informació i documentació > D. TIC podreu accedir a la major part de les presentacions de les Jornades.
- D’altra banda, EDUCARED ha enregistrat en vídeo totes les ponències de les Jornades i estaran disponibles en el seu portal. Ja n’indicarem l’accés.
- També podeu escoltar la taula rodona Moments i tendències de les TIC a l'escola a http://bit.ly/hY8Bms