dijous, 23 de setembre del 2010

Projectes Telemàtics de l’Escola Cristiana: el 30 de setembre es tanca la inscripció!

Des de la FECC, us proposem projectes per a tots els nivells educatius i per a tots els nivells d’implicació tecnològica:

- Comarques (on coneixereu més profundament festes populars, gastronomia, llegendes... de la comarca pròpia i de les dels altres participants),

- Nadal-Sant Jordi (on treballareu de forma interactiva activitats interessants i motivadores relacionades amb les dues festivitats),

- Montserrat (on, de la mà d’un escolà, coneixereu Montserrat, primer virtualment... i després presencialment!),

- Rondalla (un bonic projecte per als nens i nenes d’Educació Infantil, a qui la iaia Rondalla proposarà activitats –com la creació d’un conte- que es penjaran en el bloc del projecte)

- Schools Song Contest (un projecte per als alumnes d’ESO per crear videoclips amb cançons i balls... en anglès!).

Inscriviu-vos a un o més projectes tot omplint el formulari que trobareu a http://www.escolacristiana.org/ o directament en aquest enllaç: Inscripció als Projectes Telemàtics.

El projecte Montserrat ja no admet més inscripcions, però encara es pot fer la inscripció als altres projectes fins el dia 30 de setembre.