dilluns, 7 de juny del 2010

Programa Sello Escuela 2.0

El Ministeri d'Educació, en col·laboració amb les Comunitats Autònomes, ha posat en marxa el Programa Escola 2.0 per a la integració de les tecnologies de la informació i de la comunicació als centres educatius, que pretén accelerar la incorporació de l'ús de tecnologies digitals a la pràctica docent, pel qual es concedeixen crèdits extraordinaris i suplements de crèdit per import total de 19.821 milions d'euros i es modifiquen determinats preceptes de la Llei 38/1992, de 28 de desembre, d'Impostos Especials.
Per tot plegat, incorpora un conjunt integrat de mesures que es refereixen, d'una banda, a l'ús personalitzat d'un ordinador portàtil per part de cada alumne i, de l'altra, a la posada en marxa de les aules digitals del segle XXI.
Dins el mateix programa es crea el distintiu de qualitat SELLO ESCUELA 2.0 per al reconeixement públic del compromís d'una empresa o entitat de la vinculació d'un producte o servei amb el desenvolupament i millora de la qualitat educativa mitjançant l'ús de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions.
Per a més informació, clicar al títol de la notícia.