dijous, 11 de març del 2010

Bona acollida de la VII Jornada de Telemàtica

Amb les dues edicions, la del 24 de febrer i la d’ahir 10 de març, la Jornada Telemàtica organitzada per la FECC ha mostrat a gairebé 700 participants entre titulars, directors i professorat en general de les escoles adherides, el panorama actual en relació a l’ús de les tecnologies en el procés de l’ensenyament aprenentatge. Especialment orientada a la informació sobre el Programa EduCAT 1×1 del Departament d’Educació, la Jornada ha aportat criteris a tenir en compte en la selecció dels materials curriculars digitals i s’ha informat sobre els requeriments a nivell d’equipaments i infraestructures per a les escoles. S’ha comunicat també l’experiència de centres que han treballat en profunditat en la introducció de les TIC en base també al Programa 1×1, i s’han fet presentacions simultànies dels materials digitals d’un bon nombre d’editorials i fins i tot d’alguna empresa proveïdora de maquinari.
De la valoració que n’han fet els participants destaquem la utilitat dels dels continguts i l’agraïment per la informació lliurada.
Des de la FECC seguirem promovent les accions formatives necessàries per a oferir informació i criteris per a la millor presa de decisions a l’escola cristiana de Catalunya.

1 comentari:

1. Hola!

Des del TRAM volem ajudar a difondre el coneixement. En el nostre últim post del bloc expliquem com el TRAM enllaça tots els parcs de coneixement. Si t'interessa pots entrar en l'enllaç següent:

ResponElimina