dijous, 21 de gener del 2010

Continguts digitals i ordinadors a l’aula: una jornada formativa

7a Jornada de telemàtica educativa de la FECC:
Continguts digitals i ordinadors a l’aula

Us avancem algunes dades d'aquesta propera jornada. Properament disposarem del programa definitiu i s'obrirà la inscripció.

Dimecres, 24 de febrer de 2010. De les 9:30 a les 17:45 h. Al Seminari Conciliar de Barcelona (c/ Diputació, Barcelona)

Continguts de la jornada:
  1. Aprendre en entorns digitals (Miquel Àngel Prats)
  2. Els continguts curriculars i els objectes digitals: criteris de valoració i selecció (Julio Andreu i Juanjo Fernández)
  3. ExperiènciesCentre d'Estudis Joan XXIII (L'Hospitalet de Llobregat), Escola Santa Teresa (Vilanova i la Geltrú)...
  4. Presentacions i exposició de llibres de text digitals i altres materials de 10 editorials.
  5. Infrastructures necessàries per a la transformació digital de l'escola des del model 1x1 (Carles Armengol i Carles Puig).