divendres, 2 d’octubre del 2009

Edu2.0 una alternativa al Moodle?

A EDUCATIVA es fa una amplia presentació d'Edu2.0. Se'l defineix com un potent sistema gratuït de gestió docent molt complet que inclou els usuaris més importants d'una escola: professors, alumnes i pares. Està ideat per a ser usat pels professors que treballen habitualment de forma presencial i que desitgen incloure elements digitals, però també és útil per e-learning o educació semipresencial.

Altres blogs hi fan referència i el tema suscita interessants comentaris:

(Vàrem publicar aquesta nota sense una correcta citació del blog que ens feia la presentació d’aquesta eina. Juan José de Haro, autor de l’actiu i interessant blog EDUCATIVA -escollit blog d'octubre per Educared-  ens ho ha fet saber i hem corregit l’entrada i li demanem disculpes. Aprofitem per ampliar les referències.)