dilluns, 19 d’octubre del 2009

Bonesnotes.cat

Al diari EL PUNT del diumenge 18 d'octubre informava d'aquesta plataforma educativa d'internet que opera des del gener passat a Girona i que s'expandeix per la xarxa.

La plataforma va ser impulsada per l'exrector de la UdG, Joan Batlle i els exvicerectors Joan Martí i Quim Salvi, una iniciativa privada en línia amb l'objectiu d'incentivar l'aprenentatge dels escolars de secundària premiant-los l'esforç, plantejant la resolució dels exercicis com un joc educatiu donant punts als estudiants.

Per donar-se d'alta a Bonesnotes.cat, les escoles han de sol·licitar el sistema de tarifa plana de la plataforma, que costa 100 euros mensuals, independentment del nombre d'alumnes que tingui el centre escolar. A partir d'aquí, alumnes, professors i pares tenen accés a Bonesnotes.cat des de l'escola o des de casa. L'accés és il·limitat per fer deures i obtenir punts.

1 comentari:

1. nessesito el codi de professor a bonesnotes.cat, algu m'el podria donar?

ResponElimina